måndag 31 oktober 2011

Sittin' in da bus

Hej på er, Maja här!
Jag tänkte skriva ett inlägg igår men det glömde jag bort så nu testar jag att blogga från mobilen och så får vi se hur det går :P
Just nu sitter jag på bussen på väg till Stockholm och jag borde vara framme om typ en halvtimme. Jag åkte hemifrån vid halv sex i morse så jag är ganska trött.. Men det har jag inte tid med idag så det är bara att strunta i det xD
När jag kommer fram till sthlm så kmr Felicia och möter mig och så ska vi gå in till stan och möta Nike och Malin! Sen åker vi hem till Felicia en sväng och så får vi se vad vi hittar på sen ;D
Sen i natt så ska alla "sova" hemma hos Felicia, vi kmr säkert vara uppe hela natten och knarka mcr! Haha, fast jag kmr säkert somna ändå... xD

Jag ska försöka ta så mkt kort som möjligt som jag kan lägga upp här sen. Fast jag hittade inte laddaren till kameran så vi får hoppas på att batteriet inte sviker mig...
Ha en bra dag, för det ska jag ha! /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar