måndag 24 oktober 2011

Farlig tjej med morgon te

Tjenis!
Ursäkta för.. well ingen blogguppdatering alls under helgen, men jag har inte haft tid eller ork, haha!
Klassfesten var superkul, seriöst det går så sköna människor i min klass. Men jag var sjukt seg på söndagen efteråt. Kom inte upp ur sängen förrens 2 typ. Men jag drog iväg en stund med pappa, vi åkte till Mediamarkt och kollade in Macbook Air, jag är lite sugen på att skaffa en sån! :)
Pappa köpte även ett par Urbanears hörlurar till mig, sjukt snygga! Han var skyldig mig lite pengar, så vi kom på att det var ju ett asabra sätt att lösa det på, haha!

Jag hinner inte blogga mycket mer än såhär, ska skynda mig iväg till skolan snart. Har bara en lektion idag, och den börjar halv tre. Så sjukt skönt med sovmorgon, kan sova hur länge jag vill.

Puss! /Emma

Btw. Ni vet antagligen det redan, men jag älskarrrr All Time Low. Blir så sjukt glad av dem!
Lyssnar alltid på dem när jag ska tagga upp mig för en fest eller plugg eller vad som helst.
Så här är min ATL mix, låtarna som jag blir extra glad av. Ni kanske blir det med :)
All Time Low mix

2 kommentarer:

  1. Härligt! Vem vill inte ha en Macbook egentligen ;P
    Och du är subscribad eller vad de heter ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, precis! Har en gammal macbook pro atm, men den är typ 5 år och borde gå i pension. Den är galen, lovar! haha!

    Nice! ^^

    SvaraRadera