torsdag 20 oktober 2011

Jag är hon från Göteborg

Hej, hej, hemskt mycket hej!
Jag heter Emma. Jag är 17 och ett halvt år gammal och jag bor i Göteborg.
Jag läser andra året på gymnasiet och min inriktning är Film och TV produktion. Hur jag ska lyckas inom det vet jag inte, men jag låter mig inspireras av MCR - the aftermath is secondary!
Det löser sig liksom! Vem vet, om 10 år kanske jag regisserar MCR's 20 års DVD. Kanske. (eh)

Min MCR historia känns oviktig men ändå lite relevant, eftersom det är någon gång under denna tiden på året som jag har min årsdag som "lite-för-entusiastiskt-fan".
Detta år blir sjätte året, hurra!

För övrigt så älskar jag stora ord, Doctor Who, nya kläder och klumpiga människor. Bara för att de är så söta. Jo men du vet, när de tappar något och blir helt "eeeheh ojsan ah du kanske har märkt att jag är klumpig hihih". Nejmen ärligt, det är hur sött som helst.

Att skriva om sig själv såhär svårt. Det blir nästan som första dagen i en ny skola. När man ska "säga sitt namn och berätta kort om sig själv", antar att det inte bara är jag som får en blackout och förskräckt tänker "omg, who the fuck am I?"
Förhoppningsvis har andra koll på det åt mig!

Pöss! /Emma

(Oh, btw. Jag nös 17 gånger under tiden jag skrev detta inlägget. Att vara förkyld är askul! ...eh)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar