fredag 21 oktober 2011

Lycklig flicka med biljetter till Twilight fan event

Tjene Hanna som skriver.
Sitter hemma sjuk och har jätte tråkigt.
Fick ett samtal av Bea klockan 7 imorse och hon berättade att jag hade en VIPbiljett till Twilight fan event om en vecka vilket innebär att jag kommer få träffa Robert Pattinson och Ashley Greene!
Peppen är obeskrivlig!

Jag har ändrats otroligt mycket på ett år, Den högra bilden är tagen exakt ett år efter den vänstra i samma rum. Det är kul att möta folk som man inte träffat på över ett år och så tar det 5 minuter för dem att lista ut vem jag är.

/Hanna

3 kommentarer:

  1. Men åh vad kul! Jag gillar inte Twilight asamycket, men det vore ändå kul att träffa Robert Pattinson ^^ Du får ta massa bilder! :D

    Du är supersöt på båda bilderna! Skjortan på den högra bilden är bajssnygg btw, vart har du köpt den? :D

    /Emma

    SvaraRadera
  2. Robert hade inte varit helt fel att träffa!
    Men som alla andra gånger man träffat någon känd får man ju inte ur sig ett ända ord! Å Du måste ta bilder!
    Kommer ihåg att min syster vann biljetter till de förra året, men vi åkte aldrig, tar ju några timmar till sthlm så de blev lixom bara jobbigt att behöva hitta ett billigt hotell å så också :P

    Ni får ha jättekul! å Krya på dig! å du med Emma hehe glömde skriva de innan!

    <3

    SvaraRadera
  3. ahh *avundsjuk*! mina kompisar ska också dit, de köade typ ett dygn för att få VIP biljetter, men jag ska åka bort dagen efter så jag kan inte följa med :( Fast jag var på faneventet förra året, var du det? :D Hoppas du får det askul!!! :D

    SvaraRadera