torsdag 20 oktober 2011

sist men inte minst, jag

eller jo är nog minst, men på mitt sett. jag heter Nike och är 17 år gammal och bor i stockholm. hur jag ska beretta om mig.. det är ganska svårt, för jag vet inte om jag ska beretta om den folk tror jag är eller om den jag igentligen är. men saken är om jag berettar om den jag igentligen är tror folk bara att jag vill ha uppmärksamhet, och det vill jag värkligen inte ha. jag vill inte ha någon uppmärksamhet på någotsett. men jag har skrivit på twitter hur jag mår, pågrund av att det skänns som ändå ingen läser vad jag skriver, så då skriver jag ut. för jag kan inte prata om det. även fast jag har så många följare jag har, så skänns det inte som någon ser det eller bryr sig. så jag tror många tycker jag är en "attentionwhore" som folk nu kallar det. men det är jag inte så jag vet inte vad jag ska säga om mig.
 några saker jag kan beretta är att jag går andra året på textilagymnasiet, en liten skola som ni kanske förstår är inricktad på mode. och om jag ska vara ärlig hatar jag den, hatar mode överhuvudtaget förutom japanskt, orkar inte, det går inte. men får försöka vara posetiv, men just nu går det värkligen inte.. en annan sak om mig är att jag älskar bandet MCR mer en något annat, dem är rettaresackt mitt liv, mitt allt. och dem räddar facktiskt mig, och hjälper mig med allt. kanske låter konstigt men så är det. jag är också försjust i japan och hello kitty och stilarna decora och lolita fashion.
en annan sak är också, som ni nog har förstott är att jag har dyslexi, så jag är usel på att stava. och jag ber värkligen om förlåt för det. men ni har nog ändå inte orkat läsa igenom detta, men jaja.

alla ni är så fina och underbara, hoppas ni inte glömmer det.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar