lördag 22 oktober 2011

jag vill/ jag vill ha/ mina största drömmar...

nike här.. jag tänkte om ni vill veta lite om mig så får ni nog reda på ganska mycket om jag berettar dem tre följande sakerna; jag vill, jag vill ha, och mina största drömmar.
JAG VILL;
  • Följa efter MCR överallt på deras turne
  • bo i london
  • träffa mcr och beretta hur mycket dem betyder för mig
  •  åka till Japan
  • jobba i en lolita affär
JAG VILL HA:
  • Alla MCR merch som existerar...
  • alla mcr's vinyl, kasett, singlar..
  • the black parade jacka
  • kobra kid, fun ghoul, jet star jacka
  • lolita kläder














med flera.. haha

  • kigurumi



  • lost
  • massa hello kitty saker..
  • söta decora grejor..
mina största drömmar
  • att följa efter MCR
  • att se mcr i NJ
  • att höra låten desert song live

varför är jag inte jätte rik?!?

*förlåt för bild spamet* kram /nike


1 kommentar:

  1. Åh jag vill också följa mcr på deras turnéer någon gång, eller jag SKA! Det var inte lätt att få åka den 18:e ens (pga att jag bor i norra norrland) Men det hände, man får väl bara se till att det ska ske :D Om man börjar spara pengar nu så kanske man har råd till deras nästa turné! haha :) Intressant kommentar men ja.. Hej!

    SvaraRadera