fredag 21 oktober 2011

the end.

welcome to boo-tiful Newark, NJ
hej nike här
som ni andra är jag också sjuk idag. imorse så mådde jag inte så jätte bra, som vanligt och orkade inte gå till skolan, så efter mycket tjat fick jag stanna hemma första lektionen. men sedan gick jag till skolan för att ha hantverk och data design. men blev sjuk påvägen till skolan och gick hem efter halva hantverken.
igår så bestellde jag 3 saker från mcr.com! typ förra veckan fick jag hem saker där ifrån, men igår kom en ny tröja, så var tvungen och köpa den, den är boo-tiful. en annan av sakerna var en "Special Edition of The Black Parade on 2 vinyl discs". det blir min andra vinyl, min första var limited eddition danger days vinyl, som det bara finns 500 av. har ingen vinylspelare, men men. så köpte jag en bli tröja också. så det kommer till mig om några veckor. yeay! så när jag fått detta kommer jag ha över 20 mcr t-shirts♥
en sak till, den bästa tv serien någonsin är Lost.jag börga se det för 7 årsedan, men sluta se för 2-3 år sen för det blev så krångligt med tider. men för 6 årsen, fick jag sesong 1-2 på dvd. och för ca 2 veckor sedan börga jag titta från börgan.. och nu är jag beroende igen, ser varge dag, så många avsnitt jag kan och nu är det bara 2 avsnitt kvar på sesong 2! åh måste ha sesong 3 nu.. ni måste värkligen se lost om ni inte har gjor det.

tillslut till rubriken, låten the end av MCR. texten är helt obeskrivlig.. läs den noga när ni lysnnar på låten, för, åh den betyder så mycket.


Now come one, come all to this tragic affair
Wipe off that makeup - What's in his despair?
So throw on the black dress
Mix in with the lot
You might wake up and notice you're someone you're not

If you look in the mirror and don't like what you see
You can find out first-hand what it's like to me
So gather 'round piggies and kiss this goodbye
I'd encourage your smiles
I'll expect you won't cry

Another contusion, my funeral jag
Here's my resignation, I'll serve it in drag
You've got front row seats to the penitence ball
When I grow up I want to be nothing at all!
I said

YEAH! YEAH! I SAID-YEAH! YEAH!

C'mon C'mon C'mon I said
Save Me!
Get me the hell out of here
Save Me!
Too young to die and my dear
You Can't!
If you can hear me just walk away and
Take Me!


kramar på er♥


1 kommentar:

  1. Älskar The end, seriöst en av mina favoritlåtar med MCR. Minns när jag var 12 och precis hade börjat lyssna på dem så brukade jag alltid skriva
    'If you look in the mirror and don't like what you see
    You can find out first-hand what it's like to be me'
    överallt ^^

    Du får allt ta och visa upp alla dina MCR tröjor, rätt så fränt att du har så många! :D

    /Emma

    SvaraRadera