söndag 23 oktober 2011

Long live the black parade

long live the black parade
nike här.. idag fyller The black parade 5 fina år. tiden har värkligen gott sjukt fort.. tbp var mitt första album med mcr, som jag fick i julklapp år 2006. the black parade betyder så mycket för mig, allt med det. och textarna är helt obeskrivliga och inspererar mig. <3
idag har jag köpt något jag värkligen har velat ha i 5 år.. jo nämligen en the black parade jacka! det passar ju bra eftersom det är 5 års jubileum idag. jackan är väldigt stor, och ärmana är som xxl även fast det är S, men jag vill ha en så mycket så jag strunta i det.. så nu har jag Revenge väst, the black parade jacka och en party poison jacka. yeay!


imorgon är det skola, jag vill värkligen inte gå.. och desutom har vi grupp redovisning i svenska, och jag har bara varit med gruppen typ en lektion och vet inte alls hur jag ska göra arbetet eller något... svenskan är våran första lektion sen har jag rast i 2 timmar och sen mentorstid i 40 minuter. vi har väldigt dåligt shema i min skola, och det blir enu sämre när man värkligen inte orkar gå till skolan, eller orkar göra något på lektionerna. det är inte för att jag är lat som många tror utan för att jag mår som jag mår, så även fast jag vill så går det inte. och nu tyvär skänns det heller inte som den här linjen passar mig alls.
men på tisdag är jag ledig, för det är utvecklingsamtal i skolan, och jag har inget då pga att jag kommer efter höstlovet ha ett möte med recktor/mentor/skolsyster/psyckolog för treje gången i skolan... men då är jag ledig på tisdag iallafall. men måste typ ändå jobba även fast jag inte orkar.
godnatt alla och grattis the black parade igen..
/nike

kram /nike

2 kommentarer:

  1. Men gud vilket jobbigt schema! O.O
    Älskar din jacka btw! :D <3

    SvaraRadera
  2. Dem jackorna är de finaste som finns! <3

    Kämpa på Nike du klarar de <3

    SvaraRadera