tisdag 25 oktober 2011

I'm an outsider

Maja som skriver^^

Först vill jag säga att igår så släpptes de första biljetterna till Sweden Rock Festival, och även de första banden!

Så fucking awesome! Och jag har en känsla av att det bara kommer släppas bättre och bättre band ;D
Här är en skit bra Spotify lista ifall du vill kolla upp banden, och här lägger de även upp låtar på en gång när det släpps något nytt band :) SRF 2012




Idag så var jag ju då guide till två nior som kom och var intresserade av inredning, och det gick väl bra, slapp ha en rörig lektion utan lärare och fick höra lite bra information :)
Sen efter lunch så läste vi i en halvtimme. Det är så jävla gött att bara sätta sig med en bok och hamna i en helt annan värld, särskilt när man mår dåligt.
Sedan så började vi att planera våra hörn som vi ska bygga/ inreda. Vi ska typ skapa en illusion av ett rum med hjälp av ett litet hörn. Och så får vi då en budget och så får man köpa färg, tapet, möbler och vad man nu vill ha :)

Sen när jag kom hem från skolan vid kl fem så åt jag lite och sedan så badade jag (nej inte i sjön) i typ en timme och sedan så lagade jag mat till hela familjen eftersom ingen annan var hemma och kunde fixa det. Grejen va att jag visste exakt vad jag skulle göra och med vilka saker, men jag hade ändå ingen aning om hur jag skulle göra, haha. Men det fixade sig tillslut ;)
Iaf så har jag inte mått så bra nu på eftermiddagen, har haft både ont i magen och huvudet och haft massa tankar på olika saker, så nu är jag helt slut och ska sova direkt när jag har skrivit färdigt det här.


Jag kollade förresten på Outsiders förut, och jag känner igen mig i en av dem.. Jag visste att det inte var normalt.. Och detta har även blivit värre och värrre, om det inte blir bättre snart får jag nog ta och prata med någon.. Och nej, jag är ingen idiot som är helt dum i huvudet, eller som har någon sjukdom elr nått. Jag har bara lite för livlig fantasi.




Stor kram till alla där ute som bryr sig om mig och som orkar med mig /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar