lördag 5 november 2011

Be different, be yourself



Här har det stått stilla ett tag, så nu kommer Maja och räddar situationen!
Jag kan ju börja med att visa några bilder från Stockholm :)

< Felicia       ^Nike^        Malin >


mmm barnmat..



Jag blir alltid så bra på kort..
Någon som tycker att jag är bra på att gömma mig..?



Eftersom att Frank Iero i My Chemical Romance fyllde år i måndags så bakade vi en tårta till honom! :D





Vi gjorde även lite "reklam" för MCR ;) 

De flesta bilderna är tagna av mig men en del är tagna av Hanna och Nike! :)





Efter att jag kom hem ifrån Stockholm har jag inte gjort så mkt. Mest varit hemma i mitt rum, städat, spelat gitarr. Men också kollat på min lillebror när han har spelat hockey, umgåtts lite med min kompis Fia, jobbat, köpt ett par nya jeans och sen så har även min älskade mobil gått i sönder...
Jag mår även inte så bra just nu, har haft jätte ont i halsen hela dagen, och nu även i huvudet. Magen har inte heller varit som den ska, så hoppas inte att jag blir sjuk, eller lite vore bra för det blir tydligen ett beeptest på idrotten på tisdag och jag tänker INTE vara med på det. Ni fattar inte hur mkt jag hatar det, jag fick ont i magen och ville typ gråta när jag fick reda på att vi ska ha det. Överdramatisk tjej jag vet, men så är det.

Jag lämnar er med två super grymma låtar som jag har knarkat de senaste veckorna. Godnatt på er /Maja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar