lördag 29 oktober 2011

he's back in black



nike som skriver.
nu är det äntligen höstlov! jag vaknade upp idag, och titta på mobilen och märkte att gerard har färgat håret svart igen, och att frank har gott tillbaka till sin revenge frisyr. dem är så sjukt fina.. det skänns så konstigt att se gerard i svart hår igen, när man har blivit van med det röda håret, men det är för fint. 
några av dem små fina bilder,
från äldre tidningar

 idag har jag tagit det lungt, hållt på med min vägg/gardirob, som det skänns som jag har hållit på med i flera år nu.. tog nämligen ner alla minna mcr afficher för någon vecka sedan, och om ni har sett mitt rum, kan ni nog förstå att det är en del jobb... det är värkligen inte så att jag ska slänga dem, utan jag ska setta upp dem igen men med över 30 stycken till.. och ska försöka göra så det blir lite mer ordning. det är så jäkla jobbigt, och vet inte hur mycket utbrott jag fått på väggarna.. haha. men det är roligt för man märker små gamla bilder på dem från gamla tidningar, som man inte tänkt på när man ser på huvud väggen. jag hoppas värkligen jag blir klar snart..

måste också ta massa fotton på mig själv (som inte är det enklaste...).. för har inte tagit till min egen mcr video jag håller på med, och hade deadline för länge sedan.. bra där nike.. sedan till mcr sweden tävlingen, där man ska göra en egen "black parade" med ricktiga människor, och eftersom jag inte har några vänner , hehe så får jag ta jätte många bilder på mig själv och sätta ihopp... haha
nu ska jag gå till baks till minna väggar..

så här långt har jag kommit nu, inte ricktigt klar med denna vegg.. men det är ju några veggar kvar som ska fyllas med mcr!
nästa vecka blir frank ett träd! hoppas alla får en trevlig höst och ieroween, hehe. kram /nike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar