tisdag 25 oktober 2011

broder daniel

det är nike här.. det går inte beskriva hur mychet jag älskar bandet broder daniel. deras texter är så bra, och man skänner igen sig idem. detta band är också ett band som har hjälpt många, och räddat folks liv, men i sverige. jag tror att om man gillar mcr så kommer man gilla detta band, så lyssna på dem. detta bandet betyder så mycket.
men broder daniel finns tyvärr inte längre, dem sluta 2008 då en i bandet Anders Göthberg tog stitt liv.
vila i frid anders.


det är leskigt hur mycket jag skänner igen mig i denna låt, allt i den..
  Yeah
I won't last long
Soon I'll be gone
I won't last long
Soon I'll be gone
It's all the same to me
There's nothing to see
It's all the same to me
I feel so weak
I won't last long
I feel so weak
Weak in the world
It's all the same to me
There's nothing to see
It's all the same to me
I'm not made to last
I'm not made to last
I will soon be gone
Yeah yeah yeah yeah yeah
I won't last long
Soon I'll be gone
I won't last long
I'll be gone
There's nothing for me to be
What will happen to me
What will happen to me
Although I'll soon be gone
I'll still think of you
Oh I'll think of you
And I will soon be gone
och måste bara visa denna intervju, med henrik och håkan. för den är så sjukt underbar.. haha åh

och vill bara säga om ni inte förstår att det går inte ens gemföra med mcr. det finns inget inärheten som jag älskar lika mycket som mcr, för dem är mitt allt. men jag kommer alltid älska broder daniel sjukt mycket, och dem kommer alltid betyda mycket för mig.

/nike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar