fredag 21 oktober 2011

Chillar i ishallen, jaoo

Hejsan på er, Maja här!
Och jag är INTE sjuk idag, haha. Hoppas ni andra mår bättre snart! <3
I skolan idag så började jag med att gå på ett ”informations möte” eller vad man ska kalla det för. För nästa vecka så kommer det nior till våran skola och då ska jag och tre till från min klass vara guider och visa dom runt i skolan och berätta om våran linje. Jag går på en inriktning som kallas för ”hantverk finsnickeri med yrkesutgång inredare”, men alla säger inredning, för ja, det är det det är, fast det fick inte heta det av någon anledning? Det hette ”hantverk inredning” förra året men inte nu längre. Så ja, på det där mötet så fick vi reda lite på vad det är vi ska berätta osv.
Sedan efter det så läste vi i en halvtimme och sedan gick våran engelskalärare igenom genitiv och berättade bara en massa saker som man redan visste… Sedan så blev det naturkunskap, som jag hatar! Men vi slutar iaf direkt efter så då är det inte lika hemskt ;P
Sedan åkte jag iväg för att jobba, jag jobbar varje fredags eftermiddag i cafeterian i ishallen här som jag bor, så nu sitter jag i en tom cafeteria och kollar på tv tsm med min kompis
Sanna som är snäll och håller mig sällskap! :D

Jag slutar här kl 18 så då ska jag ta mig bort till ica och hämta mitt paket från Shock som kom idag! Jag kan lägga upp några bilder sen på det jag har köpt :D

Ha en riktigt bra fredags kväll!
Puss och kram /Maja

2 kommentarer:

  1. Haha, jag tycker det är hur kul som helst att alla är sjuka typ. Ah. förutom du då ;)

    Taggad på att se vad du köpt! :D

    /Emma

    SvaraRadera
  2. Alla ni går så sjukt kreativa linjer! Ni får ta å visa bilder å videor på vad ni har skapat under era lektioner, för jag antar att ni skapar saker, eller?
    Berätta mer!

    Bilder gillar vi! <3

    SvaraRadera