lördag 22 oktober 2011

It's just hair

Heyeyey, Maja is on the tangentbord

Idag har jag haft en konstig dag.. Eller den har väl inte varit så konstig egentligen, det är mest jag som har känt mig lite konstig och varit allmänt depp..

Iaf så har jag färgat håret, trodde verkligen inte att det skulle bli bra alltså.
Det var mamma som gjorde det på mig, och först så blonderade vi eftersom jag ville ha ljusare rött. Alltså ni skulle sett hur det såg ut när vi hade sköljt ur blonderingen, herregud säger jag bara.. Hur fläckigt och ojämnt som helst.
Men det var ju inte så mkt att göra åt så vi tog i den röda färgen och så var det bara att vänta.
Efter att jag har haft det i en dag så är jag faktiskt ganska så nöjd ändå, fast det är några mörka fläckar på vissa ställen. Men va fan, det är ju bara hår, elr hur?
Iaf, så här ser det ut, lite redigerat, men ändå ;)



Sedan på eftermiddagen så åkte jag in till Bergvik (shopping center) tsm med mamma, och det var ju en massa rabatter typ överallt och jag hade ett presentkort som jag fick av mina kusiner när jag fyllde år förra månaden, så jag tog slut på det :)
Köpte tröjan som jag har på mig på bilden, och den ska jag göra ett tryck på i skolan, för vi ska typ lära oss att göra och använda shabloner ;)
Och så köpte jag ett par as snygga vantar som kmr bli mina nya favoriter! Jag har ingen bild på dom men dom är iaf röda, svarta och vita :D
Och sen så blev det även ett par linnen.




Just nu så ligger jag och kollar på Allt för min syster, som faktiskt är en av mina favorit filmer. Jag brukar alltid gråta när jag ser den här filmen, men det gör jag inte nu. Jag har velat gråta typ hela dagen, så jag skulle behöva gråta för att rensa ut lite.. Men jaja, det kmr väl, filmen är inte slut än,



Jag lämnar er med den här bilden/texten/mottot:



Kram /Maja

2 kommentarer:

  1. Fintfintfint! du passa så bra i rött!

    Jag såg också den filmen, har inte sett den innan så för mig blev de en del tårar, speciellt med tanke på att min mormor gick bort i cancer i sommras...
    Varför finns cancer för?! det är så fruktansvärt hemskt!

    Och det var ett bra å fint motto!

    SvaraRadera
  2. Tack! :D

    Ååh, shit vad jobbigt, då förstår jag verkligen att du grät! <3

    SvaraRadera