lördag 22 oktober 2011

Svart har alltid varit rebellernas färg

Tjaoo, Maja här igen c:

Eftersom ni inte fick någon bild av mig förut så tänkte jag bara lägga upp bilder den här gången.
Vi börjar med det jag lovade er i förra inlägget: bilder på det jag köpte från Shock!

Extremt goa benvärmare!


Super snygga tights som jag har gått runt och velat ha jätte länge!
Ni får se hur de ser ut på nån annan gång c;


Denna fick man gratis om man handlade för över 200kr, vilket jag gjorde.
Rätt så cool iaf!


Den här fick man också om man handlade för över 200.
Jag hade ju fattat det som att man skulle få en halloween kasse med halloween saker i, och så var det bara kassen, haha, men den va frän fast det inte va några saker i xD



Jag såg att Emelie efterlyste lite mer info om vad vi gör i skolan, så jag tänkte att jag kunde ju lägga upp lite bilder på några saker vi håller på med :)

Det här är bara ett litet smak prov på hur min frisörsalong ser ut, jag kan lägga upp en bild på allt sen när det är helt klart.




Jag satt och greja lite med bakgrunden förut också, tyckte det blev ganska bra tillslut, nu gäller det bara att de andra tjejerna gillar den, haha, men man får väl hoppas ;)


Nej, nu ska jag nog läsa lite och lyssna på musik en stund tills jag blir trött och somnar..
Godnatt på er! /
Maja

4 kommentarer:

  1. Bakgrunden är supersöt! Passar perfekt!

    Assnygga kläder btw, gillar verkligen de där tightsen! :D

    SvaraRadera
  2. Elr hur! Vad bra att du gillar den :D

    Ja de e as coola ;D

    SvaraRadera
  3. Ohh benvärmare <3
    Ah typ inredning som i möblering, färgsättning å ljussättning och sånt?
    Då kommer väll du ha värsta mysigt sen när du flyttar hemifrån å får bestämma själv :D
    Fast vad vet jag du kanske får bestämma en del nu också :)

    SvaraRadera
  4. Emelie: Ja precis!
    Haha du anar inte hur mkt jag längtar efter att få inreda min egna lägenhet ;D Men jo, det va ju jag som bestämde allt när jag flyttade in i det rummet som jag har nu ;)

    SvaraRadera