onsdag 19 oktober 2011

Vem är Maja?

Heyy!
Nu ska jag berätta lite kort om mig så ni vet vad jag är för figur.
Jag är 16 år gammal och bor i en av alla dessa värmlandsskogar tsm med min familj.
Mina intressen är musik, My Chemical Romance, fotografering och inredning.
My Chemical Romance är en väldigt stor del av mitt liv, de inspirerar mig något så enormt och de har hjälpt mig genom mkt. Genom dem har jag också hittat väldigt många underbara personer, och en del av dem har faktiskt blivit några av mina bästa kompisar.

Jag har en hemsida som ni gärna kan kolla in på ibland: http://swedishkilljoysneverdie.webs.com/
Där har jag också en blogg, men där skriver jag inte så ofta, och där bloggar jag inte på samma sätt som jag kommer göra här :)

Nu vet ni lite om mig, hoppas jag inte skrämde iväg er..

2 kommentarer:

  1. Maja, du är änna asasnygg på den bilden! /Emma

    SvaraRadera
  2. Tack Emma! :D Du e också skit snygg, särskilt nu när du har rött hår, det blev verkligen as bra! /Maja

    SvaraRadera