söndag 23 oktober 2011

Strike a violent pose

Tjenare, Maja här.

Som Nike skrev så fyller The Black Parade 5 år idag, och jag spelade den skivan förut när jag städade så det hördes i hela kvarteret ;P
The Black Parade är mitt absoluta favorit album, det är helt enkelt så jävla bra!

Mama!


Idag så har jag jobbat i cafeterian i ishallen igen, ibland så ringer det föräldrar som vill sälja sitt pass där. Så idag har jag stått där i 4,5 timmar, rätt så lättförtjänta pengar ändå.. :D

Idag har jag även köpt bussbiljetter till sthlm, jag vill ju helst åka tåg men det va så jävla dyrt eftersom jag ska åka om typ en vecka. Så med buss blev det typ häften så dyrt, det tar ju nästan dubbelt så lång tid, med det är det värt! Så nästa måndag åker jag och träffar Nike och en del andra underbara människor! :''D <3



Vet ni...? Jag vill va rik, och jag ÄLSKAR den här låten, den e så jävla asdfghjkliuytfcn BRAAAA! <3


Puss och kram och allt sånt där /Maja

5 kommentarer:

  1. Vadå, äre killjoyträff i sthlm? :o

    SvaraRadera
  2. De e bara jag som ska dit och träffa typ några av dom som bor där :)
    Du kan ju också komma om du vill och kan :D

    SvaraRadera
  3. Kan inte det, har inga pengar till det alls :(
    Dessutom så kommer Malva ner till mig 1-2 November, och det är typ då du åker till STHLM? :3

    /Emma ^^

    SvaraRadera
  4. Åhh vad kul!
    Jag tycker det är så roligt att många har fortsatt träffas efter träffen vi hade i sommar!

    SvaraRadera
  5. Emma: Ja jag åker till sthlm den 31a :)
    Emelie: Ja men alla är ju så himla underbara! <3

    SvaraRadera