fredag 28 oktober 2011

I gave you everything I had

Hääääääär är Maja!


Jag sitter just nu i mitt vardagsrum och har kollat på Idol, har nog aldrig någonsin kollat på Idol så här mkt som jag har gjort i år. Alla andra år har jag typ kollat i början på alla dåliga och sen kollat någon gång ibland, men nu har jag sett typ alla program, förutom någon gång i mitten där vid alla uttagningar hit å dit.
Och ja, jag har till och med en favorit, och nej det är INTE André som typ alla andra tjejer har som favorit.. Jag tycker att han SUGER och att han borde åkt ut för länge sen! (sry Sanna :P ) Nej, min favorit är Robin, han har en så skön stil är sjukt duktig så han tror jag på!
Kvällens framträdande kan du se > HÄR <











Jaja, nog om deeet. Idag slutade jag i skolan samma tid som jag började i onsdags, haha alltså 10:35. Sjuuukt gött!
Så då åkte jag hem och åt mat, låg i soffan och halv dog lite och sen åkte jag bort till ishallen för veckans fredagspass!
Och nu har jag HÖSTLOV! :'D

Nu skulle jag vilja gå upp till min säng och lägga mig och läsa tills utröstningen på Idol är och sedan sova. Men det får nog bli att läsa, kolla Idol och sedan ut på moppen i mörkret och kylan för jag har lovat att hämta min bror hos en kompis..
På tal om att läsa så läser jag just nu den femte delen av House Of Night böckerna. Om du inte har läst nån av dem, LÄS DEM! Det är en otroligt bra vampyr serie, och jag älskar vampyrer så jag älskar verkligen de här böckerna! <3









Ha det bra! /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar