onsdag 26 oktober 2011

trött och förvirrad

Hejsan svejsan, nu är det Maja som ska skriva lite om vad hon gjorde idag.

Det första i skolan på onsdagar är mentorstid som börjar kl 10, men eftersom våran mentor var på någon kurs elr nått så var den inställd, så då började vi kl 10:35 ist. Och när man satt och väntade på att matten skulle börja så kom en av våra inredningslärare och berättade att våran andra inredningslärare var sjuk så lektionen efter lunch var inställd, så då slutade vi kl 11:45 direkt efter matten! Så jävla gött! :D
Så då åkte jag och Sanna hem till hennes mormor och hämtade hennes hund och åkte sedan hem med honom på bussen. Jag gick av på Sannas hållplats och tillbringade några timmar hos henne, och fick sedan gå hem i spöregn..
Och när jag kom hem så åkte vi iväg till min kusin som precis har fyllt 21 och firade honom lite i hans relativt nya lägenhet, så det var trevligt :)


Sedan efter det har jag inte gjort så mkt, varit förvirrad typ. Det känns som om jag inte har koll på något alls just nu, vet knappast vilken dag det är längre. Så höstlovet nästa vecka är väldigt uppskattat kan jag säga! Och det ska bli jätte skönt att åka iväg till sthlm och bara komma ifrån allt (familjen, "staden" och ja, det mesta) i några dagar och träffa lite annat folk!
















Hellre en dålig bild än ingen bild alls, elr?






Nej nu säger jag godnatt och ska nog lägga mig och lyssna på Panic! At The Disco tills jag somnar <3



/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar