onsdag 19 oktober 2011

Vem är Hanna?

Hej det är jag som är Hanna!
Jag tänkte presentera mig lite kort^^
Jag är 14 år och bor i stockholm. (mina föräldrar är skilda så jag bor även en bit utanför)
Jag har koncentrationsproblem men har, trots det, lyckats klara av skolan ganska bra endå.
Jag älskar MCR, de har hjälpt mig genom så mycket och det kanske låter dumt men det är sant. Deras musik inspirerar mig och får mig att vilja/orka göra saker som jag egentligen inte har någon lust att göra.
Viktigast av allt är endå alla nya vänner jag har fått genom dem, bla. Nike, Maja och Emma.

Jag är, förutom MCR, galen i musik, den kan göra mig glad, arg, ledsen, trött listan är lång.
Nu har jag skrivit lite om mig själv och jag hoppas att du inte blev alldeles uttråkad n_n



-Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar