måndag 21 november 2011

600 - The number of fire red



Hola! Hier ist Maja.
Ända sedan MCR konserten den 18 mars har jag velat ha en speciell tröja..
Den såldes där, men det va en cp vakt där som ljög för oss så jag kunde inte köpa den då. Men i lördags så kom den ÄNTLIGEN ut på hemsidan och igår så beställde jag den! Är fortfarande super glad för det och kan inte vänta tills den kmr :'D <3

















Beställde även en sån där pin c:



Tänkte även tipsa alla er flitiga hår färgare där ute om ett super bra billigare allternativ till vanlig hår färg. För mig som har rött hår som snabbt blir fult och behöver färgas flera gånger i månaden för att vara snyggt och rött hela tiden så är det här prefekt!Det är en inpackning med färg i, som man har i samtidigt som man duschar, och det tar inte alls lång tid. Så istället för att färga håret "på vanligt sätt" varje månad, så har jag i min röda inpackning en gång i veckan. Den färgen sitter ju inte i så länge, så det hinner bli lite orange aktigt ändå. Men jag behöver ju inte färga håret med vanlig, dyr hårfärg lika ofta c:




Så när håret ser typ ut så här så tar jag mig en lite längre dusch och så är det rött och fint sedan ;D

 
Jag är väl inte direkt den som borde ge "snygg" tips, men just hårfärg har en lite finare plats i mitt hjärta så jag ville dela med mig av det här ;P
Och just de, sån här inpackning finns att köpa på hårsalonger i massa olika färger :)




Nu säger jag godnatt! /Maja

2 kommentarer:

  1. Åhhhhhh, den tröjan är världens mysigaste! Köpte den innan konserten i mars (i danmark men ah) så värt att köpa den! du kommer älska den (hoppas jag!)

    SvaraRadera
  2. Å vad bra! Så den inte är värsta stel elr nått xD Jag kmr antagligen ha den på mig typ hela tiden.. (a)

    SvaraRadera