fredag 11 november 2011

Men det är något viktigt som fattas

Häjj, Maja här igen.
Vet ni jag tänkte så här, att eftersom vi är fyra pers som har den här bloggen, så kan man ju blogga lite mindre utan att bloggen står helt stilla. För även om man inte har något att skriva, eller inte orkar, så är det förmodligen någon av de andra tre som vill blogga. Så jag bloggar på nu och håller igång bloggen ;)
Och ni undrar säkert vart Hanna tog vägen, som skrev två inlägg i början. Och då kan jag säga att hon har inte haft någon dator på ett tag, så hon gör come back när hon har en dator igen :)


Sååå, idag har jag jobbat (i cafeterian i ishallen), och när Sanna kom dit så kollade vi på Spy Kids ;D fett mys haha.
Imorgon ska jag jobba igen, tillsammans med Sanna. Och under tiden som vi står i cafeterian är det först Sannas lillebror som har match och sedan är det min lillebror som ska spela, så vi har ju iaf något att kolla på om det inte blir för mkt folk c:
Sedan på söndag ska jag hitta på något med min saknade kompis Hampus. Det var riktigt länge sen vi träffades sist så det ska bli super kul!
Vi har varit kompisar hela våra liv, pga att våra föräldrar var kompisar när de var unga. Vi är ganska så olika, om man kollar på stil och så, men vi är väldigt bra kompisar ändå :) Och vi bor inte alls långt ifrån varandra, kanske ungefär 10 min, en kvart med buss, och ändå ses vi bara när hela familjerna träffas. Så på söndag ska bara vi hitta på nått :')

Well, jag avslutar väl med en (gammal) bild på mig, Hampus lillebror och Hampus.
Kram på er /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar