lördag 19 november 2011

I am always gonna miss you

Nemen hej, Maja som är vaken^^

Jag ligger här i min säng och orkar inte bry mig om att sova, så jag tänkte att jag kunde ju göra ett litet inlägg.
I eftermiddag/kväll har jag först jobbat och sen åkte jag hem till Sanna och så kollade vi på Twilight. Imorgon blir det New Moon och Eclipse, och sen till sist blir det Braking Dawn på söndag! :D
Maja = Twilight nörd, hehe..

Såå,, om inte alla vet att Black Sabbath ska återförenas, så vet ni det nu, haha.
Ja, alltså efter 33 år ska ska Black Sabbath återförenas, med Ozzy och alla som var med ifrån början. Och jag har ju läst Ozzy's bok, den där biografin "I am Ozzy", och efter det fick jag super stor respekt för den gubben. Eftersom jag har läst hans bok så vet jag ju hela historien bakom Black Sabbath och de där "ursprungs medlemmarna" så jag tkr det är super grymt att de ska återförenas!
Det här har jag vetat i ganska så exakt en vecka nu. Men idag så fick jag veta en till grym grej. Black Sabbath åker ju ut på en turné redan innan deras "come back album" släpps nästa höst, och på den turnén så har de bokat, inte bara en, utan två konserter i Sverige! Så BLACK SABBATH KMR TILL SVERIGE I SOMMAR, hur coolt? Hoppas bara man kommer få chansen att gå på en av konserterna c:

Då:


Nu:



Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik och till slut somna. Lämnar er med den här låten som har gått på repeat i min mobil de senaste två dagarna.
Godnatt /Maja

Klicka >HÄR< för att få upp den i Spotify, jag hittar den inte på YouTube :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar