lördag 26 november 2011

Let it snow, let it snow, let it snow

Hejssss. Majsen här.
Vet ni? Att i morgon är det första advent! Och om fem dagar är det första december, och tjugonio dagar kvar till julafton! 
Taggad för julen elr? Haha jaaa. Har redan massa julkänslor, sitter och lyssnar på julmusik hela dagarna (nästan) och äter pepparkakor! Och på söndag ska jag vara vikarie för Sannas lillebror och hänga med hennes familj på julbord C:
Det är bara snön som fattas, det blir ju ingen riktig jul utan snö.. Och här regnar det bara ._.'

Snö lockar ju inte bara fram julkänslor, utan det innebär ju också SKIDÅKNING! Jag älskar att åka slalom, och jag har varit uppe i sälen och åkt skidor varje vinter så länge jag kan minnas, så slalom är absolut min favorit aktivitet på vintern!



























Har inga bilder på den här datorn så det fick bli några random bilder från google c:




Lätt bästa jullåten of all time!




/Maja

2 kommentarer:

  1. Första advent är väll i morgon?
    Aja spelar ingen roll bara snön kommer snart som du sa! Å ja Slalom är fan den bästa vintersporten så sjukt kul, vi brukar också åka upp till fjällen men de har inte blivit nu på 2 år å tror inte de blir i år heller om jag inte åker med kompisar vill säga, vi får se :)

    SvaraRadera
  2. Haha oj, tänkte lite fel... Får ändra de ;p

    SvaraRadera