torsdag 17 november 2011

De har lyckats med konsten att både sälja väldigt bra och få jättebra recensioner

HEJ!
Maja här C:

Igår och idag eftermiddag har jag jobbat, ska även jobba på min vanliga tid imorgon, och sen både på lördag och söndag. Pengarna bara rullar in ;P
Annars är det väl inte så mkt på gång.. Eller jag kan ju berätta om en sak som hände nu i veckan, närmare bestämt i tisdags..
Vi hade fått reda på detta innan men nu blev det liksom verklighet, haha xD
Okej, så här är det. Vi ska, fram till jullovet ungefär, "brevväxla" med killarna som går på bygg programmet på min skola.. Så i tisdags när vi höll på och skruva och grejer inne i våran inredningsateljé så kom bygg läraren och tre bygg killar in med en låda med massa färgglada brev i xD
En av de där killarna gick ett varv runt med lådan och så fick vi ta ett varsitt.
Så nu har man en kille som man inte vet vem det är som man ska få brev av och skriva brev till.. PINSAMT när man möter han i korridoren och så kanske han vet att det är jag och så vet inte jag att det är han elr nått. Usch.. Lite spännande ändå att få nästa brev och se vad han skriver, men nej.. usch.
Och det här ska vi göra för att den 20 december så ska vi tydligen umgås med dem å göra nått, jag vete fan.. Vi får se hur det blir, haha.


Nu ska jag iaf snart lägga mig och försöka sova, men ska nog lyssna på p3's MCR sändning några gånger till först, hur kan ett band va så JÄVLA BRA?! O.O
Åh, älskar dem så sjukt mkt <3


Det börjar vid 30:40 c:
Lyssna: Musikguiden i P3 med Jenny Seth

Puss och kram min lilla dam
Ha de gött, och glöm inte att äta mkt kött  /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar