måndag 28 november 2011

I wanna do bad things with you

Halleou! Majsan bajsan som skriver.

Idag återupptog jag kontakten med mitt kära True Blood igen, åh kärlek <3
Jag har nästan hela tredje säsongen kvar, sedan måste jag vänta på att den fjärde säsongen ska komma ut på DVD.. Men jag hoppas den kmr ut snart så jag kan få den i julklapp ;D



Åh shit va sugen jag blev på att se ett till avsnitt nu, hmm.. Får se hur de blir ;)
Och ja, jag tänkte att jag skulle försöka lägga upp gifs ibland, blir lite roligare då c:



I morgon har vi som går på ett hantverksprogram på min skola resursdag, och jag har inget som jag måste göra. Men jag och Sanna ska åka dit en sväng ändå och jobba med lite inrednings grejer (:
Men vi får iaf en liten sovmorgon, ska åka vid nio, så det får nog faktiskt bli en film ikväll. Elr om det blir True Blood, elr både och.. ;P För jag har Water For Elephants hemma och jag måste lämna in den till skolan i morgon och har inte sett den än. Får nog kolla på den c:




Jag kan ju passa på att berätta att jag ska på språkresa nästa sommar, och jag längtar som fan! Fast det är ju ett tag kvar så jag får nöja mig med att längta ett tag till xD




Nu mina vänner ska jag kolla på film, så godnatt på er :)
/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar