måndag 14 november 2011

Pain anywhere in the region of the head or neck

Hej på er, Maja här.
Det blir en snabb uppdatering nu för jag är super trött och har jätte ont i huvudet.
Idag har vi jobbat med våran maschall grej till Eldkonst nästan hela dagen. Vi gjorde en modell och en ritning till en sak som vi sedan gick in till plåtkillarna med så de hjälpte oss lite ;P Och så har vi även varit duktiga och sågat och skruvat och hållt på ute i bygg byggnaden ;)
Jag hade även hälsosamtal med skolsköterskan, hon var bra och lätt att prata med så det känns bra :)
När jag var färdig där så gick jag och mötte de andra i klassen och så åkte vi bort till Flügger på studiebesök.
Sedan under eftermiddagen har jag inte gjort så mkt, och nu ska jag göra mig iordning för kvällen, kolla på Two And A Half Men och sedan sova.
Men först ska jag bara säga att jag tycker om den här videon som är från igår, det hade varit grymt att vara där...



Ett tidigt godnatt från en trött och clementinätande Maja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar