lördag 26 november 2011

Today I don't feel like doing anything

Hej, Maja härrr.
Idag har jag varit en sväng till stan med mor min, mormor står i en liten stuga på torget och säljer lite saker så vi åkte in och så hjälpte vi henne att köpa en jacka c:
Jag fick med mig lite saker hem också, bla tre bokstäver, gissa vilka? hehe



Min moster har även berättat, genom att sätta in en bild i tidningen, att hon ska gifta sig idag! Så grattis grattis till dem.

Nu ska jag städa mitt rum, dålig ursäkt för att bara sitta och inte göra nånting kanske ni tänker. Men nu SKA jag faktiskt städa. Jag måste va en av världens sämsta städare, mitt rum ser ut som ett helvete, men det måste göras, pga flera skäl.
Jag ska såklart sätta på musik på högsta volym, så om någon har något förslag på bra städmusik så kommentera gärna! Men det får inte vara för bra musik, för då blir jag bara ståendes mitt på golvet fullt upptagen av att lyssna xD

Ha en bra dag /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar