söndag 13 november 2011

Jag tror inte det är meningen att man ska åka moped i november...

Ja, hej. Maja här igen.
När jag skulle till Hampus förut så missade jag bussen, som bara går åt det hållet en gång i timmen på söndagar. Så då fick jag ta min moppe, och det blev ju väldigt kallt kan jag säga. Jag frös i typ två timmar efter att jag hade kommit hem till Hampus, och sen i typ två timmar efter att jag kom hem.
Men det va najs hos Hampus, så de va de värt c:


 Jag vill ha den här! Men den är så sjukt dyr... Det blir ju svårt att ha under moped hjälmen, haha, fast det blir nog inte något mer moped åkande i år så då kan jag ju ha den här! Både som mössa och halsduk.. Åååh, så sjukt fin och mysig.

Nu ska jag sova och drömma mysiga drömmar (förhoppningsvis) så godnatt på er /Maja

3 kommentarer:

  1. Ohh! Vad finns den? å vad kostar den? :o :D

    SvaraRadera
  2. haha fan vad dum jag är de kanske är på den länken som är tryckt över hela bilden xD
    jag stör mig bara på sånt så jag kollar lixom aldrig vad det står XD

    SvaraRadera
  3. Haha, duktigt (Y) Jag skrev länken stort över hela bilden så man lätt skulle se den xD

    SvaraRadera