tisdag 22 november 2011

I get so scared inside and I don't really understand

Hur man ska kunna veta hur man mår när det bara är helt tomt
Vart det är meningen att man ska ta vägen när man inte vet vart man vill
Varför man inte gör verklighet av sina idéer och drömmar
Hur folk kan vara så jävla själviska så man skulle vilja spy
Varför andra lyckas med saker så lätt när man själv aldrig kommer klara av det
Varför jag blir så djup och konstig när jag inte är bland folk
Hur man orkar tillbringa så mkt tid med folk som man inte trivs med
Hur man lyckas ramla på ett plant golv och sedan inte komma upp för att man har ont som fan
Kraften att våga vara sig själv

Det finns mkt som snurrar runt i huvudet och som man kan tänka på när man i flera timmar ligger i ett vattenfyllt badkar...









Det känns som om jag har feber, fast inte i kroppen..


Förlåt för allt jag har gjort och orsakat, och för allt jag inte har gjort

/Maja

4 kommentarer:

  1. Finaste Maja. Är alltid här för dig, hoppas du förstår det. Och den texten, var så fin, skände igen mig i nästan varge ord. Du är starkare en vad du tror, och du är så underbar, och fin. Du ska inte be om förlåt, snälla. Tack för att du finns. Älskar dig min fina vän.<3
    /Nike

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt älskade Nike <3 Finns alltid här för dig med!

    SvaraRadera
  3. Som Nike sa, va dig själv så ska du se att folk accepterar dig mer än när du låtsas vara någon annan, har själv erfarenhet av det och jag är så otroligt glad att jag äntligen hare hittat migsjälv!
    Ta hand om dig Maja! <3

    SvaraRadera