torsdag 8 december 2011

We made it all this way

Hejsan på er, Maja här.
Min dag: Åkte till skolan på en buss överfull med bara killar. Tråkig dag i skolan. Tre timmars julklappsköpande på stan. En halv timme sittandes i bilen. Lyckas under tiden sätta igång billarmet.. Hitta skolkatalogen hemma i postlådan. Laga mat. Kolla på hockey. Äta glass. Duscha. Kolla på film.

Imorgon blir det skattjakt på skolan hela dagen och sedan tillbringa ett antal timmar utanför museét. Först så ska vi bygga upp våra vackra skapelser och sedan fyra timmar senare ska vi dit igen och se allt, typ. Och då missar jag Idol finalen. I år när jag har kollat på Idol mer än någonsin så missar jag finalen, kul...
Kom till Sandgrundsudden efter åtta om ni vill se vårat mästerverk^^




Nu ska jag sova, hejdå /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar