fredag 23 december 2011

Sjukdom och lycka

Hallå där, en sjuk Maja här.
Jag har precis vaknat ur en koma i soffan. Mår inte alls bra så har levt på värktabletter under dagen, de känns sådär lagomt gött dagen före julafton.. Men jag antar att det blir jul även om jag är sjuk så det är väl bara att göra det bästa av det.
Men jag blev super frisk i några minuter förut efter att pappa åkte ner till posten pga att det kom en mysko lapp i brevlådan där det stod att han hade nått att hämta som hade legat där sedan typ den 12 december.
Och när han kom hem så var det min tröja som jag beställde för fem veckor sedan som hade kommit! Så den har alltså legat på typ tio minuters gångavstånd ifrån mig i två veckor fulla av längtan efter den där tröjan.. Men men, nu blev den ju som en julklapp ist.. årets bästa julklapp.. från mig själv.. hah.


Så om jag kunde bli frisk i några minuter av lycka så kanske jag klarar morgondagen om jag öppnar en julklapp lite då och då ;P

Nu ska jag slå in lite julklappar och sedan blir det julskinka och Bingo Lotto, mys.

God Jul på er /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar