tisdag 20 december 2011

När man känner sig helt orespekterad

Tänkte kolla på House, märkte att det inte var det idag. Får bli nån film på tv11, kommer säkert somna ifrån den. Elr jag hoppas att jag gör det, behöver sova. Har ont i magen och fryser som en nakenkatt..

Hade den där super roliga pyssel dagen tsm med bygg killarna och lite annat folk idag. Det va iaf inte lika illa som jag trodde.
Sedan hem och klippa och färga håret, orkar inte ta någon bild, men de blev bra iaf :)



Jag har nog sett den här filmen förut, då gör de iaf inget om jag somnar..


Jag brukar inte lyssna på sån här musik, men jag fastnade för den här efter jag såg Real Steel, det känns som om man är med i filmen. Och Eminem e fan bra.


Har lust att dra till Stockholm, saknar dom flickorna <3

Kram på er /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar