söndag 4 december 2011

I'm jingle belling

God kväll gott folk, och ja, det är Maja som skriver.
Elr det får bli lite bilder först.
Liseberg

Och så tänkte jag visa er på mina älskade jeans som jag köpte på Shock igår :D



Idag har jag varit på julbord med Sanna och hennes föräldrar, riktigt trevligt. Och en hel del jul känslor fick man med sig hem också ;D

I morgon är det måndag och skola igen. Måndagar = bygga, vilket gör att man längtar till måndagarna. Och i morgon ska vi även inviga våra nya snickar/målar byxor :D

Nu ska jag se om det är nått bra på tv, annars får det nog bli ett True Blood avsnitt. Fast först ska jag nog klippa lite i mitt hår.. Fixa till luggen lite ;P

Sov gott /Maja

1 kommentar:

  1. Åhhh, splitleg jeans! Såna köpte jag också när jag var i göteborg senast! Så sjukt snygga!!

    SvaraRadera