lördag 10 december 2011

Fat and alone

Jag vill typ sitta i nån håla och spela krigsspel me nån cool person just nu, orkar inte bry mig om nått. Liksom vad är meningen med livet egentligen? Vi föds, lever, har en massa problem, dör. Och så går det runt så ända tills jorden går under, och vad har vi då åstadkommit? Ingenting, ingen kommer minnas oss, för ingen kommer veta att vi har funnits. Varför ska man då göra nått med sitt liv när det inte finns nån mening med det?
Tänkte egentligen inte skriva det här, men gjorde det ändå. Vrf gjorde jag det för?

Okej, ingen behöver bry sig om de där. Behövde bara skriva det någonstans.








Fredagskvällen var mysig

(världens sämsta bild på vårat hjärta men min kamera ville inte vara snäll så får se om jag kan sno en bättre bild från någon)



Och så vann ju Amanda Idol. Egentligen var det ju rätt. Fast jag inte gillar henne. Men hon har ju hittat sig själv som artist. Nu kan ju Amanda få göra sin skiva nu, och så kan Robin ta sin tid att hitta sin stil och så kommer han med världens dunder skiva senare ;) För han är ju lätt bättre.



Dagen tillbringade jag i ishallen, julmarknad och lucia tåg. Länge sen jag va i ishallen utan att jobba i cafeterian. Gött. Blir några timmar i morgon också, för att kolla på bror min när han spelar match. Gött.

Vann godis. Gött.



/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar