torsdag 1 december 2011

Julkalender!

Hej! Maja här.

Jag sitter på engelska lektion och det är meningen att man ska läsa, men så duktig som jag är så har jag glömt min bok hemma.. Men då passar jag på att träna lite extra på redovisningen som jag ska ha sedan ;)

På lördag så ska jag förresten till Göteborg med mamma och lite andra folk från hennes jobb. Det blir först en stund på stan och sedan Liseberg! Så Emma om du ser det här så vore det jätte kul om vi kunde träffas någon gång under dagen :D

Idag är det ju också första december, och det är nu som man ska börja räkna ner till julafton. Jag tänkte att jag kunde göra det här genom att varje dag lägga upp ett avsnitt av en gammal julkalender. Men jag kan inte bestämma mig om vilken, så jag har valt ut mina favoriter. Och det är inte bara sånna som jag har sett själv, utan en del är sånna som jag skulle vilja se.
Så nu ska ni få rösta om vilken julkalender som ni vill se här!
Ni får fram till klockan åtta ikväll på er att rösta här ovanför :)

Have a nice day / Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar