söndag 18 december 2011

He's name is Atom. Can we get him a fight?

Hey, Maja här.
Hade tänkt vara duktig och blogga igår, men dagen blev så fullproppad så jag hann inte.
Började med att åka hem till en av alla min tremänningar och firade honom för han hade fyllt år. Sedan så åkte jag hem och städade lite och sen så tog jag bussen in till stan tsm med Fia. Hon köpte några julklappar och sedan så satt vi ett tag inne på Subway och drygade. Sedan blev det chips och dricka och Real Steel på bio. Riktigt bra film det där!



När jag kom hem så tog jag cykeln och trampade bort till min kompis Elin och så kollade vi på Fast Five, och den var också jätte bra!


Sedan när jag kom hem så slocknade jag på en gång..



Idag så vaknade jag med en stor torkad blod fläck mitt på näsan, liksom what the fuck? Och nu under dagen så har jag inte gjort nått annat än å dunka julmusik och städa mitt rum. Nu ska jag bara göra det sista och sedan om ungefär en timme så ska jag och mamma åka iväg till hennes jobb och sedan vidare till LLA för å kolla på lillebrorsans hockey match :D
Det känns väldigt bra idag för jag är ledig imorgon så det är som om jag har en extra lördag, det som man varje söndag brukar önska att man hade ;) 

1 kommentar: