fredag 30 december 2011

Fuck you HTC

Tja, Maja som skriver.
Min mobil funkar inte, kul va?..
Om den inte vill funka snart så får jag väl ta min as sexiga rosa tegelsten med mig in till stan..

Men om någon där ute också har en HTC Incredible S som brukar dampa när man sätter på den, och vet hur man ska fixa det, så hör av dig! Är lite desperat just nu...

Men ja, som sagt så ska jag in till stan idag, elr typ nu snart. Ska faktiskt försöka få med mig min bror.. Får se hur det går med det xD
Jag ska iaf köpa lite presenter till mina kompisar som båda två fyller år i morgon.
Jag ska även försöka hitta en inte för dyr extern hårddisk så jag kan få ordning på alla mina bilder och all musik som jag har på mina datorer. Om jag hittar en tänkte jag också att jag skulle lägga upp en liten sammanfattning av mitt år i bilder ( vet att typ alla gör det nu, men skit samma xD )

Men nu måste jag dra, tjadå
/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar