fredag 16 december 2011

Min alldeles för höga giltiga frånvaro.

Jag måste skärpa mig nästa termin. Jag missar alldeles för mycket skola för att jag är sjuk hela tiden.
Jag orkar helt enkelt inte, är stressad, har ångest. Jag trodde att jag skulle slippa den känslan men nej.
Får för mig att folk säger saker till/om mig, jag förvränger folks ord till något helt annat. Är trött på att inte ha någon kontroll över mig själv.
Åkte hem efter lunchen idag, det var faktiskt pappa som tyckte att jag borde åka hem den här gången. Berättade för honom om vad som händer imorse, det var svårt men jag fick det ur mig och nu är han jätte orolig. Inte vad jag ville.
Dum text men behövde ventilera lite...

Om en vecka kommer i alla fall Linus så då blir allt lite lättare.



Påminner om Black Veil Brides.. om Andy Sixx hade varit en tjej.

/Hanna

2 kommentarer:

  1. Grym låt! Och du, jag finns alltid här, det vet du <3

    SvaraRadera
  2. Jag vet!

    Tack, Jag finns för dig med<3

    SvaraRadera