onsdag 28 december 2011

NANANANANANA

Hej på er.

Lite update för de som bryr sig:


I söndags fick jag en liten kusin, så himla söt! Hoppas på att jag får träffa han snart, bor typ 50 mil bort så det är en bit å åka..

I måndags så tillbringade jag förmiddagen med att kolla på min nya Volbeat DVD <3 På eftermiddagen var jag hemma hos min morfar och firade lite jul där. Sedan på kvällen var jag med mina fina vänner Sanna och Fia.

Idag så kom det fint besök från Småland <3 Vi åt min gudomliga kladdkaka, herrejävlar asså...

I morgon blir det att jobba mellan 12 och 17, så om du inte har nått annat för dig så är det bara att komma förbi en stund :>

Just nu så har jag Gerards underbara röst dånandes i hörlurarna, *nom nom*
Han e på Kerrang radio <3 
När de e slut blir det väl att spränga mina öron med musik. Fan det underbaraste som finns.










































Godnatt /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar