måndag 27 februari 2012

Vecka åtta

Hallihallå
Jag tänkte flera gånger under förra veckan att jag ska sätta mig och blogga, men sen så kom det alltid upp något annat, så det blev aldrig nått.. Men nu ska ni få en liten snabb update! :)

Måndag
Vanlig dag i skolan och tillbringade sedan eftermiddagen hemma hos Pontus :)

Tisdag
Skit fint väder ute, kollade på film i skolan och åkte sedan iväg och åkte skridskor på idrotten. Slutade tre timmar tidigare och sedan kom Pontus hem till mig för att bla. få lite expert hjälp med matten ;P

Onsdag
Resursdag i skolan, vilket betyder att man får göra vad man känner att man behöver jobba med. Jag va duktig och jobbade på i nästan fem timmar utan rast och blev färdig med två inrednings arbeten. Sedan åkte jag och Sanna och köpte lunch på MC och åkte sedan vidare till ishallen för jag skulle jobba.

Torsdag
Slutade som vanligt kl ett och gick då hem till Pontus. Båda två somnade i hans säng och blev väckta av mamma när hon ringde vid fyra och sa att hon va på väg för att hämta mig. Vi åkte hem och hämtade resten av familjen och sedan åkte vi och hälsade på en av mammas kusiner och mina små tremänningar :)

Fredag
Slutade vid tolv och gick då och käka tacos i en nästan tom matsal tsm med klassen. Åkte sedan hem för att städa mitt rum och sedan kom Pontus :D Vi tillbringade eftermiddan och kvällen hemma hos mig med att bla. se på Big Brother i tre timmar, baka kladdkaka, käka kebab och lite annat mys <3

Lördag
Vaknade upp brevid bästa pojken och gick tillslut ner och åt kladdkaka till frukost 8D Sedan åkte han hem och vid halv fyra åkte jag iväg till matsalen på min gamla skola och jobbade där i några timmar. Det va hockey cup i ishallen så då åt alla lag mat där.
Senare på kvällen så blev jag så stolt över mig själv. Jag lyckades nämligen äntligen ladda ner film! Så jag har en massa filmer på min dator nu hihi <:

Söndag
Jag gick upp vid halv nio för att packa det sista, duscha osv. Sedan vid ett så skjutsade mamma in mig till tågstationen och så satte jag mig på tåget till Göteborg. I Göteborg så bytte jag tåg och åkte vidare ner till Malmö. Som tur va så hade min fina pojke laddat ner Tintin åt mig som jag kollade på, och sedan så kollade jag även på en annan film som jag hade laddat ner, så tågresan gick rätt så fort ändå. Även om jag spenderade runt sju timmar med mig själv..



Första klass <3








































Vi hörs! /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar