lördag 18 februari 2012

idag är det lördag

Hej hej små barn.
Idag har jag varit och jobbat ett as tråkigt pass i cafeterian i ishallen. När jag kom hem så tryckte jag i mig en fet semla och sedan så gick jag upp och satte på mig brorsans ap hörluar och la mig sedan i sängen och dunkade MCR. Så nu har jag sovit en stund och vaknade upp och var blogg sugen, haha.

Min lilla Pontus sov över här i natt btw, skit mysigt. Halv tolv bestämde vi oss för att kolla på film, jag sa att han fick välja, och han väljer Polarexpressen.. Någon som blev sugen på jul när snön kom elr? haha.
Vi såg dock inte så mkt av filmen, jag halvsov typ efter en halvtimme och båda två somnade en stund senare. Sedan sov vi så duktigt till klockan tre när nån jävel från Stockholm ringde. Jag kände inte igen numret och var så jävla trött så jag orkade inte svara, men sen i morse så skickade jag ett sms: "trevligt att du ringer mitt i natten, var det nått särskilt du ville?" fick till svar: "jag ringde inte dig o vill ingenting"
OOOKEJ...

Ikväll blir det att umgås lite med familjen, och imorgon blir det iväg å jobba igeeeen.
Förresten så märkte jag nyss att det va kvar lite i Pontus monster, goooooott, så nu ska jag väll bli lite piggare iaf 8D

Har nyss skaffat ett sånt där gifyo konto, så jag bjuder lite på mitt nyvakna fäjjjsss.

haha, ehm ja..

MEN HA DET BRA GOTT FOLK, pusspuss
/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar