söndag 12 februari 2012

Min helg

Tjolahopp!
Kvällen igår var riktigt trevlig, Fia hade lagat super god mat och jag och Sanna hade hyrt en film som vi kollade på :)
När filmen var slut så var vi så trötta så vi tog en tidig kväll och åkte hem vid halv tio ungefär.. Men sen så låg jag vaken vid datorn och tvn till kl två typ.. xD Jag började prata med en av alla mina tremänningar, jag har så många så jag tror inte någon vet hur många vi är ens.. haha, så det är alltid kul att lära känna en till tremänning. Efter ett tag så insåg vi att vi har exakt samma musiksmak och lyssnar på samma band! Typ världens grymmaste tremänning! :D

Ett riktigt bra band som han visade mig igår:


Idag har jag inte gjort så mkt än.. Bara legat i sängen och lyssnat på musik och bläddrat i vårens katalog från sweden rock shop, jag hittade saker för 5257 kr som jag vill ha, hehe..

Under dagen ska jag nog träna lite, kanske fortsätta på mitt lilla projekt som jag började med igår och sen så blir det att åka iväg och kolla på hockey ikväll! :)

Ha en bra dag! /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar