tisdag 28 februari 2012

Malmö

Tjao tjao.
Idag har jag namnsdag! Eller inte egentligen, men Maja finns ju inte med i almanackan så eftersom Maja är en förkortning av Maria, och hade namnsdag på den här dagen innan 2001, så brukar jag säga att jag har namnsdag idag..
VARFÖR tar man bort ett namn ur almanackan när det e över 18000 personer i Sverige som har det namnet? Jag vill ju också ha namnsdag :(

Iaf så befinner jag mig just nu hemma hos min moster nere i Malmö.
Igår så tog jag bussen in till stan och träffade min kompis Susanna som bor i Lund, vi satt en stund inne på Espresso House och prata och sedan så gick vi runt i regnet bland affärerna.
Blev inte så mkt köpt, men åkte där ifrån med ett par nya hörlurar och massa Skittles iaf! :D Måste ju passa på att köpa Skittles när man är någonstans där det finns, eftersom det inte finns i Karlstad...

Idag har jag varit med den lilla kusinen till kiropraktorn och sedan har vi käkat lunch och gått runt en stund inne på ikea.
Nu har jag nyss duschat för det luktade mysig spya av mig.. och så ska vi käka hemgjord pizza nu!

Baiibaii /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar