fredag 3 februari 2012

Glad, ledsen, osäker, lycklig och rädd.

Så har jag känt mig under veckan, allt på en gång.
Men det kmr bli bra, bara jag vet vad jag vill, och så länge jag har folk som jag kan snacka med.

Stannade hemma från skolan idag, vaknade med huvudvärk så jag la mig i sängen igen och sov i fem timmar extra ist. Sedan gick jag upp och åkte bort till ishallen och jobbade i fyra timmar, huvudvärkslös (y)

Så efter att ha sovit i ca tolv timmar i natt, och dunkat MCR i ett antal timmar under dagen så mår jag rätt så bra just nu, och det känns som om det kommer kännas ännu bättre i morgon :)
Kanske startar morgondagen med en hockey match i LLA, och då kan det ju inte bli annat än bra ;P

Förra helgen var jag i Malmö förresten med familjen och hälsade på den lilla nya kusinen :D och om 22 dagar åker jag dit igen, fast tar tåget själv ner då :)
Det blir en timmes paus i gbg så hoppas på att kunna träffa nån trevlig person då ;)

MCR för 12 dagar sedan..

Ha det brao /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar