tisdag 10 januari 2012

This was not my intention

Hej! Maja här.
Jag ligger här i min säng och lyssnar på Lost Alone! För er som inte var på en MCR konsert förra året så va Lost Alone förband åt My Chemical Romance på deras turné förra året :)
Jag hade inte ens hört talas om dem när jag fick reda på att de skulle va förband, och nu är de ett av mina favorit band.
Jag saknar inte den konserten alls mkt, nej nej..


Jag försöker även komma på nått som jag kan ha på mig i skolan i morgon, första skoldagen de här året ju... Inte för att nån bryr sig om vad jag har på mig men man vill väl se någorlunda bra ut..
Iaf så har jag bestämt mig för att mina vardags mornar ska bli bättre i år, hur jag nu ska lyckas med det.. Men jag ska iaf gå upp tidigare, vilket innebär att jag måste lägga mig tidigare på kvällarna. Meningen med att gå upp tidigare är att då kanske jag kan hinna sitta ner och äta frukost och hinna göra mig i ordning i lugn och ro och sedan slippa halv springa till bussen...
Fast i kväll är det ju del två av Hårdrockens Historia på svt2 och det slutar halv tolv, kanske får spela in det ist så jag kan somna lite tidigare xD

Nu ska jag lägga ner min lilla jul gran i sitt ide och sedan ta mig vidare ner till duschen..
Hejdå /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar