tisdag 3 januari 2012

As a key to unlock all the love that's trapped in me

Hejsan på er, Maja här.
Idag har jag jobbat ihjäl mig i cafeterian i ishallen, det kom fan folk hela tiden!
Och den jävla ugnen attackerade mig så jag har suttit med is/ bedövningssalva på handen hela eftermiddagen och kvällen... Det ser ut som om ett pyttelitet mini strykjärn har bränt mig :S


Iaf så är jag ledig i morgon, och föräldrarna jobbar, så det blir att sova länge, städa, laga mat med brorsan och sedan på kvällen bege mig bort till ishallen för brorsan har match :D
Kanske ska läsa lite också, läser en super bra bok just nu. Och det är bra att den är så bra, för jag har beställt sju nya böcker från cdon.com som borde komma typ vilken dag som helst nu. Så då vill jag ju börja i någon av dem på en gång ;)
Jag har typ, ööhm.. *kollar i boken* 288 sidor kvar..
Men då har jag ju iaf nästan läst hälften :P


Bandaget är bara för att jag inte ska smeta bedövningssalva överallt :P

Förresten så var jag tvungen att lämna in min mobil = ledsen Maja för att hon inte kan lyssna på Spotify i mobilen..

Nu ska jag fotsätta läsa lite, och lyssna på musik i datorn typ.

Godnatt /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar