fredag 20 januari 2012

Forget our fear remember how to trust

Hejsan gott folk, Majsan pajsan som skriver.
(från och med nu är det jag som har gjort inlägget om det inte står att det är nån av dom andra, orkar inte skriva att det är jag hela tiden :P)


Den där lilla chansen om att få åka till Spanien har blivit lite större, det är bara att hoppas att allt går som jag vill nu :)

I går så var jag i skolan i typ en och en halv timme bara för att göra matte provet, och sedan så slutade vi efter det. Det kändes rätt så bra när jag gjorde det och idag fick jag reda på att jag fick lite bättre än ett C så jag är fett nöjd :D
Jag fick även reda på att jag fick ett B på en inlämning om färg som jag gjorde förra terminen, blev lite glad dååå :'D


Iaf så har jag haft tre lektioner idag och sedan har jag jobbat. Nu ikväll har jag kollat på film med mamma och pappa, Jag Saknar Dig, andra gången jag ser den, den är så jävla bra.


Helgen kommer bla bestå av skridskoåkning, hockey och lite annat, en rätt så lugn helg utan jobb :)


Ni får ha det så bra så får vi se när nästa inlägg kömmer ;P
Klart slut varulvstjut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar