lördag 21 januari 2012

nemen hej igen!

hej alla, nike här! förlåt för den långa paosen, utan några inlägg, men nu tänkte jag försöka samanfatta allt jag missat att beretta, haha så nu börgar jag, hoppas ni orkar läsa..
innan julovets start, så hade vi skola som vanligt och sedan jobbade jag på helger och vardags eftermidagar då jag kunde, man kunde nämligen jobba när man ville. har haft detta jobb sedan börgan av sommarlovet och det var på aftonbladets bildarkiv. det var väldigt bra efter som jag fick skäna pengar för första gången. men tyvär så slutade jobbet den 22 dec. så nu är jag och pappa arbetslösa.. haha hoppas jag får tag på något jobb snart så jag kan sköna mer pengar.
juste var någon som ville att jag skulle visa mina mcr merch, så tog ett fotto på dem för ett tag sedan. så här är dem!



tror det var allt.. ska förmodligen bestella 2 grejer till så snart som möjligt också. jag har också massa mcr relaterat och sånt jag har gjort men struntar att visa på bild..

har färgat håret, nu var det väldigt längesedan men kan visa en bild

har nu också klippt lugg..

på skolavslutningen, gjorde jag något jag inte brukar våga.. jag och min kompis i ettan spelade och sjöng en akustisk version av the kids from yesterday, för min skola och en till i samma byggnad. ingen hadde hört mig sjunga förut, så dem flesta blev ganska förvånade, fast tyckte det inte gick så bra.. men ellinor var jääte ducktig på giuttar, vi övade hoss henne ett par gånger innan tillsammans det var väldigt roligt. jag la facktiskt ut klippet på youtube, trodde alldrig jag skulle våga, och det är fortfarande kvar, även fast jag varit nära på att radera det flera gånger, men här är det. jag är jätte nevös, därför är det inte det bästa (jag ser jätte muppad ut)..

har också gjort en video till my chemical romance, för att tacka dem för alllt och dem här 10 åren. med hjälp av folk från olika länder i mcrmy.


på jullovet hände inget direckt speciellt tror jag.. var hoss mormor och morfar en liten stund i jönköping, annar inget. efter jullovet så börgade jag med min prao, som ska hålla på i 11 veckor. fast vi kommer ha skola på måndagar:'( jag praoar hos independent costyme. det är väldigt roliga folk där och väldigt snälla. och det jag får göra är att sy, och nu håller jag på med en disco dreckt haha. men dem senaste dagarna har jag inte varit där för jag är sjuk.

juste fredagen förra veckan gjorde jag något som jag har velat göra i fyra års tid, jag bestellde lolita kläder första gångern från nätet, och inte vilka lolita klädder som helst utan angelic pretty!! så sjukt, trodde alldrig jag skulle bestella där ifrån eftersom att priserna är väldigt höga, men så värt. och igår fick jag hem dem! det gick sjukt fort, dem är så obeskrivligt fina;_; och på sportlovet ska jag och mina föreldrar till amsterdam till en kompis, sedan ska jag och mamma åka över dan till paris där det finns en angelic pretty affär, babyssb och sanrio affär!! åå kommer bli så overkligt att gå in där..

här är det jag bestellde! så fina


några bilder av mig, med angelic pretty kläder














gjorde ett mobilskal igår och idag

det var nog allt tror jag. hoppas alla har det bra, saknar er. kram /nike

2 kommentarer:

  1. Härligt med en updatering från dig Nike! Hoppas på att få lite fler updateringar lite oftare framöver :3 <3

    SvaraRadera
  2. åh, jättefina bilder! och underbart hår duhar c: kram!

    SvaraRadera