måndag 2 januari 2012

Majas 2011

Januari
Tog mina julklapps pengar och köpte något jag länge hade velat ha,
en elgitarr :D


Februari
Det hände väl inte så mkt..
Firade alla hjärtans dag i skolan med mina vänner.

Mars
Var med i Nikes video till MCR :D


Och sedan det bästa på hela året!
SÅG LOST ALONE OCH MY CHEMICAL ROMANCE LIVE! :'''D

APRIL
Firade Gerards födelsedag med Elin

Firade Färjestads SM guld på torget i Karlstad

Åkte till min morbror i Stockholm och åkte en sväng till Hockey Monkey

Firade valborg med fint folk :)

MAJ

Green Day kväll

Fotade till ett skolarbete

JUNI
Klassresa

Bal

Slutade nian

-Här imellan sommarjobbade jag en massa-

Firade midsommar i Furudal med hockey folk

JULI
KILLJOY MEET-UP


-Här imellan så sommarjobbade jag lite till-

Göteborg och Liseberg

Visingsö

Gislaved

International My Chemical Romance Day

AUGUSTI
Hängde med Fia en del och fick fint besök från Lund!

Jag åkte även till Stockholm för fjärde gången det året för att tillbringa en dag tsm med Nike! :')

Sedan så var jag även med i en video tillägnad Gerard som har efter flera år av alkohol och droger mm. nu varit nykter i 7 år!

Jag började ju även i gymnasiet!

SEPTEMBER
Fyllde år, va på Formex mässan, gick i skolan, fotade. typ.

Gjorde även en video :D


OKTOBER

Åkte till Stockholm för sjätte gången (även sista) under året för att fira Halloween och Franks födelsedag med underbara tjejer!

NOVEMBER
Bokade språkresa för nästa år till Oxford! :D

DECEMBER
Göteborg och Liseberg


Eldkonst

Julafton

Ny kusin! :'D


Årets 3 favorit tv program: True Blood, Big Brother och Idol
Årets 3 favorit band: My Chemical Romance, Green Day och Volbeat
Årets 3 hårfärger: Mörk brunt, mörk rött och rött
Årets 3 favorit saker: MCR armband, MCR konsert biljett och el gitarren (under de sista dagarna på året har det varit min nya MCR tröja, min One Piece och öh.. sängen typ, elr soffan)
Årets 3 favorit böcker: House Of Night serien, I Am Ozzy och Cirkeln
Årets 3 favorit bio filmer: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides , Harry Potter And The Deathly Hallows part 2 och The Twilight Saga: Braking Dawn part 1
Årets 3 jobb: Sommarjobb på KBAB, gräsklippning här hemma och mkt jobb i cafeterian i ishallen




Ni anar inte hur lång tid det sammanlagt tog för mig att göra det här inlägget.. Aja, men nu är det gjort. Och nu ska jag belöna mig själv med att kolla på TRUE BLOOD.

Byebye/ Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar